Per tal d'iniciar l'itinerari els vam fer una pregunta inicial:
QUÈ SABEM SOBRE ELS TRANSPORTS?Per respondre la pregunta vam dur a terme l’estructura cooperativa el foli giratori.
Per fer l'activitat, vam seguir les instruccions següents:
- L’alumne 1 haurà d’agafar el «foli giratori» i començar a escriure la seva aportació.
- Els altres alumnes (alumnes 2, i 3) estan pendents del que l’alumne 1 escriu.
- L’alumne 1 haurà de passar el «foli giratori» al company del costat seguint la direcció de les agulles del rellotge i, llavors, l’alumne 2 haurà de continuar el text amb la seva aportació.
- I així successivament fins que tots els membres de l’equip hi hagin participat i fins que l’activitat plantejada s’hagi acabat.
Per acabar, els i les portaveus han comentat les aportacions de l’equip i hem anat anotant els coneixements previs de l’alumnat.
A continuació podeu veure tot el procés.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada