2 - Què és un arbre? Com es per dins i per fora?

Després de parlar i fer una pluja d'idees sobre la pregunta; "Què és un arbre?", vam dur a terme l’estructura cooperativa el foli giratori contestant aquestes preguntes: 


Per fer l'activitat, vam seguir les instruccions següents:

  1. L’alumne 1 haurà d’agafar el «foli giratori» i començar a escriure la seva aportació.

  2. Els altres alumnes (alumnes 2, 3 i 4) haureu d’estar pendents del que l’alumne 1 escriu i de corregir-lo, si és necessari. Tot l’equip és responsable del que s’ha escrit en el «foli giratori», no només de la seva part, ja que el que s’avaluarà és el resultat final.

  3. L’alumne 1 haurà de passar el «foli giratori» al company del costat seguint la direcció de les agulles del rellotge i, llavors, l’alumne 2 haurà de continuar el text amb la seva aportació.

  4. I així successivament fins que tots els membres de l’equip hi hagin participat i fins que l’activitat plantejada s’hagi acabat.

Per acabar, de manera individual, han dibuixat com s'imaginen com és un arbre per dins i per fora.


A continuació podeu veure tot el procés.


Comentaris